words

Behöver skriva av mig lite
jag försöker va starka , ja försöker att va mig själv
men precis när ja nästan är på topp så snubblar jag
jag måste börja göra val .
ja måste våga stå för vad jag känner och tycker
och tro mig de är inte lätt
för så fort jag gillar nån så förstörs allt
ibland önskar jag att man nt behövde bry sig om nånting
men så är de inte
folk drar så snabba slutsatser nu för tiden
typ om man e blond(hårfärgen) ja då e man korkad
gillar man en kille som nt är dö snygg du är man en tönt
gillar men en kille som är fjortis , då är man en hora m.m
är man dålig i skolan så e man hjärndöd
säger man fel så är man efterbliven
är man ledsen så är man emo
använder man smink så är man fjortis
va e de här för sammhälle.
jag är trött på att behöva va perfekt
jag är mig själv ,
jag är trött på att behöva känna mig osäker df lämnar jag dig nu

life is what you make it .
därför ska ja göra mitt liv t de liv ja vill leva !



Kommentarer
Postat av: Olivia

<3<3

2011-10-20 @ 11:26:09
URL: http://oliviawaldhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0